Проєкт Academic IQ: весняна сесія

З 6 квітня 2021 року розпочався другий цикл заходів  у межах  проєкту   «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic IQ) від  Американських Рад з міжнародної освіти за підтримки Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. До цих  заходів долучилась команда Бердянського державного педагогічного університету (перший проректор,  професор Ольга Гуренко, начальник навчального відділу Ольга Шубіна, провідний фахівець з якості (освіти) Валентина Медведенко).

У рамках проєкту (січні – лютому 2021 року) було проведено опитування студентів і викладачів  щодо дотримання принципів академічної доброчесності.

Весняні зустрічі присвячені   роботі з результатами опитування  та напрацюванню стратегій для посилення академічної доброчесності та якості в університетах-учасниках проєкту. 

Під час вебінарів на платформі ZOOM зі спікерами  Девідом Реттингером  (Університет Мері Вашингтон, США), Трішею Бертрам Галлант  (Каліфорнійський університет у Сан-Дієго, США) та  Амандою МакКензі  (Університет Ватерлоо, Канада)  обговорювалися питання щодо моніторингу та оцінювання спроможностей університету в контексті академічної доброчесності та якості освіти, а також проведення досліджень (складники організації, аналізу та  представлення даних).

Тетяна Жерьобкіна (консультантка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», дослідниця, соціологиня) продемонструвала бажаний сценарій політики академічної доброчесності в університеті та наближення до нього через опитування. 

Наразі  важливо узагальнити  отримані дані, аби   визначити  перспективи для розвитку, планування управлінських рішень щодо  формування високого рівня культури академічної доброчесності та забезпечення якості освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті. 

Валентина Медведенко,

провідний фахівець з якості (освіти) навчального відділу


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print