Сучасні педагогічні технології як засіб формування професійної майстерності майбутніх вихователів


27.09 відбувся заключний семінар з дисципліни «Теорія і технологія педагогічної системи М. Монтессорі» у здобувачів вищої освіти групи с201. В активній дискусії із викладачем – асистентом кафедри дошкільної освіти Наталі Григор’євої, здобувачі освіти обговорювали можливості впровадження Монтессорі-методу в дошкільну освіту в Україні, порівнювали традиційну дошкільну освіту та педагогічну систему Монтессорі.

Одним із завдань, яке мали виконати здобувачі, було написання есе «Я і Монтессорі-педагогіка». Така форма роботи дозволяє викладачу одразу з’ясувати, наскільки студенти зрозуміли філософські та педагогічні ідеї М.Монтессорі, оволоділи методикою, а також (що було дуже приємно для мене як викладача) почути, що отримана інформація буде корисною для використання в практичній діяльності ЗДО.
Озброєні новими знаннями, окрилені, із запалом в очах і бажанням реалізовувати педагогічні ідеї та методику М.Монтессорі – ось такими я побачила здобувачів на нашій зустрічі. Чи це не є результатом, якого прагне досягти кожний із викладачів?!
Такі результати у викладацькій роботі неможливі без поглиблення і вдосконалення знань з дисципліни, яку викладаєш. Тому вдячна Українському Монтессорі Центру за можливість бути учасником курсу «Монтессорі-педагогіка від 0 до 6 років. Філософські основи та базові принципи», який проходив з 25 липня по 30 серпня 2022 року в онлайн-форматі на платформі ZOOM.

Наталя Григор’єва
асистент кафедри дошкільної освіти
світлини з архіву автора


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print