Візуальна комунікація як інструмент формування бренду у соціальній сфері
У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці зростає, значна увага приділяється формуванню бренду роботодавця та ефективній комунікації. Саме цим питанням присвячений курс «Бренд роботодавця та іміджелогія» сертифікатної програми «Управління соціальними закладами», який вивчають здобувачі ІІ (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота. За сприяння Школи лідерства кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти БДПУ … Читати далі Візуальна комунікація як інструмент формування бренду у соціальній сфері
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити