У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці зростає, значна увага приділяється формуванню бренду роботодавця та ефективній комунікації. Саме цим питанням присвячений курс «Бренд роботодавця та іміджелогія» сертифікатної програми «Управління соціальними закладами», який вивчають здобувачі ІІ (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота. За сприяння Школи лідерства кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти БДПУ (модераторка Алла Мельничук) у рамках цього курсу нещодавно відбулася зустріч із досвідченим практиком, присвячена темі «Бренд і візуальна комунікація».
Марічка Юрчак – кандидатка історичних наук, викладачка теорії дизайну та рекламного дизайну в комп’ютерній академії ІТ STEP (2020-2024), журналістка локальних видань Тернополя (2008-2015), голова ГО «Інститут міської культури», засновниця креативного кластеру Na пошті та Stand up Ternopil. Спікерка поділилася воїм досвідом організації комунікацій, представила результати дослідження неформальних культурних ініціатив з 1991 по 2024 рік (м. Тернопіль), разом із здобувачами розібрала на конкретних прикладах як будується бренд і комунікації:
- Креативний кластер Na пошті.
- Мистецький фестиваль “Ї”
- JazzBez / Тернопіль
- Stand up Ternopil
Лекція стала важливою нагодою для здобувачів освіти і дала можливість дізнатися про те, як візуальні елементи сприяють створенню позитивного іміджу соціальної установи чи організації та підсилюють її впізнаваність у суспільстві.
Зустріч із практиком стала джерелом цінних знань та натхнення для студентів, демонструючи, що візуальна комунікація є не лише важливою складовою іміджу, а й потужним інструментом для формування бренду соціальної організації. Практичні приклади, наведені спікеркою, підкреслили, як правильне використання візуальних елементів здатне підсилити комунікаційні стратегії, покращуючи взаємодію з громадськістю та сприяючи впізнаваності роботодавця.
Окрім цього, підхід до створення сильного бренду тісно пов’язаний із реалізацією цілей сталого розвитку, зокрема таких, як «Якісна освіта» (ЦСР 4) та «Гідна праця та економічне зростання» (ЦСР 8). Завдяки знанням, отриманим на лекції, майбутні фахівці у сфері соціальної роботи зможуть сприяти більшій соціальній відповідальності та прозорості організацій, допомагаючи їм формувати позитивний імідж через етичну комунікацію, впроваджувати сталі підходи у професійній діяльності, спрямованій на зміцнення соціальної справедливості та сталого розвитку суспільства.
За матеріалами