Cтуденти ФППОМ «Джемили» в ХНТУ!

14–15 листопада здобувачі вищої освіти факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ взяли участь у міжуніверситетському фестивалі «Студентський Джем ХНТУ». Ця подія об’єднала творчість, сучасні педагогічні ідеї та інноваційні підходи до навчання. Упродовж двох днів учасники поринали в атмосферу відкритості та професійного обміну досвідом, де кожен виступ звучав як окремий «музичний трек» великого освітнього джему.

Студенти ФППОМ презентували три різні, але взаємодоповнюючі теми, що віддзеркалюють ключові напрями сучасної педагогічної освіти. Катерина Поліщук, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А3 Початкова освіта, акцентувала увагу на важливості роботи з емоційним станом молодших школярів. Її розповідь про інструменти вербалізації складних емоцій стала нагадуванням про те, що успішне навчання починається з довіри, емпатії та здатності педагога почути дитину.

Андріан Куза, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, переніс присутніх у світ цифрових рішень та штучного інтелекту. Він показав, як сучасні ШІ-інструменти можуть полегшити роботу педагога, зробити створення освітнього контенту швидшим і більш творчим, а також розширити можливості студентів у плануванні та реалізації навчальних завдань.

Виступ Марини Кононенко, здобувачки другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А3 Початкова освіта, був присвячений розвитку креативного мислення. Говорячи про вихід за межі шаблонного, вона підкреслила, що креативність — це не лише про творчі ідеї, а й про вміння ставити нові запитання, шукати альтернативи й сміливо пропонувати власні рішення у професійній діяльності.

Участь наших здобувачів у «Студентському Джемі» є яскравим свідченням їх готовності працювати в умовах сучасної освіти. Фестиваль перетворився на майданчик, де майбутні фахівці змогли не лише представити свої ідеї, а й відчути себе частиною ширшої академічної спільноти, що рухається вперед, попри всі виклики сьогодення.

Співпраця ФППОМ та ХНТУ вкотре довела: коли освітні інституції об’єднують зусилля, народжуються нові формати, ідеї та можливості для професійного зростання. І студенти нашого факультету впевнено займають у цьому процесі активну та почесну роль.

За матеріалами факультету психолого-педагогічної

FPPEA students “Jammed” at KNTU!

EA) of BSPU took part in the inter-university festival “Student Jam at KNTU”. This event brought together creativity, contemporary pedagogical ideas, and innovative approaches to teaching. Over the course of two days, participants immersed themselves in an atmosphere of openness and professional exchange, where each presentation sounded like a separate “musical track” of a large educational jam.

FPPEA students presented three diverse yet complementary topics that reflect the key directions of modern teacher education. Kateryna Polischuk, a master’s student in Primary Education, emphasized the importance of supporting the emotional well-being of young learners. Her presentation on tools for verbalizing complex emotions reminded the audience that successful learning begins with trust, empathy, and a teacher’s ability to genuinely hear a child.

Andrian Kuza, a bachelor’s student in Primary Education, transported attendees into the world of digital solutions and artificial intelligence. He demonstrated how modern AI tools can simplify a teacher’s work, make the creation of educational content faster and more creative, and expand students’ opportunities in planning and implementing learning tasks.

The presentation by Maryna Kononenko, a master’s student in Primary Education, focused on the development of creative thinking. Discussing the importance of stepping beyond conventional boundaries, she emphasized that creativity is not only about generating ideas, but also about the ability to ask new questions, seek alternatives, and confidently propose original solutions in professional practice.

The participation of our students in the Student Jam clearly demonstrates their readiness to work within the realities of modern education. The festival became a platform where future professionals could not only present their ideas but also feel part of a broader academic community that continues moving forward despite today’s challenges.

The cooperation between FPPEA and KNTU once again showed that when educational institutions combine their efforts, new formats, ideas, and opportunities for professional growth emerge. And the students of our faculty confidently take an active and honorable role in this process.

Based on materials from the Faculty of Psychological and Pedagogical Education and Arts


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь