Синергія теорії та практики

01 листопада 2024 року до освітнього процесу здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 2 курсу спеціальності 016 Спеціальна освіта факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти у межах вивчення ОК «Психофізіологія рухової активності та методи ерготерапії» було запрошено  асистента-ерготерапевта КП «Нікопольського медичного спеціалізованого центру медико-соціальної реабілітації дітей» ДОР ‑ Олександру Поночову. 

Олександра презентувала практичний досвід застосування методів ерготерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами;  окреслила специфіку підбору та реалізації методів у роботі з різними віковими категоріями, а також різними труднощами; розповіла про виклики під час роботи ерготерапевта.

Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти продемонстрували свою зацікавленість до запрошеної-лекторки у вигляді запитань, дискусій з окресленої теми. Завершилася зустріч визначенням траєкторії подальшої співпраці, а також словами вдячності Олександрі за практико-зорієнтовану, доказову інформацію  у розрізі вивчення освітнього компонента.

Висловлюємо сердечну вдячність Силам Оборони України за можливість професійного вдосконалення та покращення якості освітнього процесу в Україні.

За матеріалами доцента кафедри

прикладної психології та логопедії

 Аліни Синиці


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print