Корисна розмова про звуковимову

У дошкільному навчальному закладі №36 «Чебурашка» 25 лютого ц. р.  відбулося методичне обꞌєднання «Мовленнєвий розвиток дошкільників як складова готовності до шкільного навчання», в якому активну участь брала асистент кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ, вчитель-логопед ПНВК «Капітошка» Аліна Синиця. Учасники розглядали такі питання: «Особливості формування мовленнєвої та комунікативної компетенції дітей дошкільного віку», «Про різні форми художньо-мовленнєвої діяльності як засобу розвитку мовлення дошкільників (з досвіду роботи)», «Про розвиток мовлення засобами художньої літератури (з досвіду роботи)».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Викладач виступила з доповіддю на тему «Артикуляційна та дихальна гімнастика як основа формування правильної звуковимови в дітей дошкільного віку», під час якої ознайомила педагогічний колектив дошкільного закладу з важливістю застосування артикуляційної та дихальної гімнастики під час режимних моментів та на заняттях (з розвитку мовлення, фізичної культури, музичні заняття та ін.), адже систематичне їх застосування формують правильну звуковимову, покращують дикцію, сприяють розвитку мовлення та підготовці дитини до шкільного навчання. Учасники методичного обꞌєднання виконували вправи самостійно й пообіцяли навчити своїх вихованців таких дещо кумедних, але корисних вправ та ігор й отримали корисні навички для роботи та позитивні емоції. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Подібні методобꞌєднання сприяють покращенню якості освітнього процесу в цілому та ефективному розвитку мовлення дітей дошкільного віку. 

«Університетське Слово»
(за матеріалами Аліни Синиці,
асистента кафедри прикладної психологїї та логопедії
Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти, 
вчителя-логопеда ПНВК «Капітошка»)
Світлини з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print