Знижковий бум

      У зв’язку з підвищенням цін на комунальні послуги і продукти харчування, люди вимушені заощаджувати свої кошти та знаходити шляхи, аби придбати товари якомога дешевше. Саме цим користуються торгівельні мережі, влаштовуючи подарункові знижки та різноманітні акції з нагоди свят. Наприклад, магазин «Єва» пропонує подарункові сертифікати, надає новорічні пропозиції на ялинкові прикраси: набори куль, електричні гірлянди, буси, бантики, тощо. Це допомагає людям не витрачати багато коштів на новорічні заходи. Попит на одяг в останній час зменшився, особливо в мережах брендових речей. Магазини таких мереж, як «Colin’s», «AZZA» знижками типу «-30%», «-40%» та «1+1=4» приваблюють аудиторію до нових покупок. Кафетерєї та заклади харчування не залишились осторонь. Наприклад, ресторан «Fellini» зробив акційну пропозицію «1+1=3» (на суші та піццу), щоб заохотити нових гостей до відвідування закладу. Кафе «Pich-Pit» також вирішило привернути увагу можливих гостей, зобразивши на рекламних бордах знижку у вигляді «-10%» на суші.

100_1534 100_1536 100_1537 100_1542

100_1544 P61202-151819

 

      Ми розуміємо, що пропоновані знижки можуть бути рекламним ходом, проте, сподіваємось, що мешканці та гості Бердянська зможуть заощаджити свої кошти, не переживаючи про бюджет сім'ї.

студенти-журналісти 1 курсу ФФСК Валерія Бондаренко, 
Ганна Дудка, Олександр Суліма, Вікторія Шастало, Тетяна Мазур
фото: студент 1 курсу ФФСК Омельченко Ярослав


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print