Цікаві й корисні моменти педагогічної практики магістрантів-математиків

Загальновідомо, що вдалий вибір базового навчального закладу практики є визначальною передумовою забезпечення її ефективності. Цього семестру студенти-математики другого курсу магістратури факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти проходять практичну фахову підготовку у двох місцевих коледжах: Бердянському коледжі Таврійського агротехнологічного університету (директор Шишкіна Г.В.) та Бердянському економіко-гуманітарному коледжі БДПУ (директор Макарова І.А.). Це дає магістрантам змогу ознайомитися з організацією освітнього процесу, попрактикуватися за спорідненою спеціалізацією з фізики, відшліфувати навички роботи викладача математики на різних освітніх рівнях: за програмами загальної середньої математичної освіти і програмами ЗВО І-ІІ рівнів акредитації. Крім цього, важливою складовою занурення практикантів у педагогічну діяльність є ознайомлення з передовими технологіями навчання. Тут нашим колегам з коледжів є чим пишатися. Так, приміром, нещодавно у науково-методичному журналі «Математика в школах України» (лютий 2018 року, №6) вийшла друком стаття методиста економіко-гуманітарного коледжу Вікторії Костюкович «Похідна складеної функції. Урок алгебри і початків аналізу, 11 клас», в якій доступно й педагогічно доцільно розкриваються цікаві прийоми роботи, зокрема – з використання інтелект-карт, що може бути корисним матеріалом і прикладом для наслідування для педагогів різних спеціальностей. Висловлюючи подяку керівникам практики від базових навчальних закладів за створення належних умов, пам’ятаємо про те, що цей період підготовки майбутніх фахівців є дорогоцінним часом професійного спілкування, часом становлення молодого спеціаліста, відкриття ним нового для себе й нового в собі.

1111 P80314-121300

Наталя Вагіна,
завідувач кафедри математики та методики навчання математики

  


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print