Нюанси корекційної педагогіки

DSC_3317

З огляду на неухильний інтерес до вивчення, навчання та соціалізації дітей з порушеннями психофізичного розвитку 26 березня 2015 року в конференц-залі районної адміністрації відбувся методичний семінар «Особливості використання альтернативної та допоміжної комунікації в корекційній роботі» для учителів індивідуального навчання за участі викладачів кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету. Учасникам було запропоновано взяти участь в обговоренні таких доповідей: «Загальні аспекти альтернативної та допоміжної комунікації в корекційній педагогіці» (доповідач – ст. викл. Є. Ю. Линдіна); «Альтернативне спілкування з використанням символів БЛІСС» (доповідач – доц. О. В. Ревуцька); «Альтернативна система комунікації PECS» (доповідач – доц. Г. О. Лопатіна); «Формування навичок спілкування за допомогою ЛЕБ-системи» (доповідач – ас. Н. М. Анастасова); «Особливості використання піктограм у роботі з дітьми дошкільного віку» (доповідач – ас. А. О. Старцева).

Доповідачі глибоко розкрили різні способи альтернативної комунікації, що доповнюють чи замінюють звичайне мовлення людей, не здатних користуватися нею.

Ганна Лопатіна,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри прикладної
психології та логопедії
Фото з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print