Підбиваємо підсумки, будуємо плани

13 вересня відбулися загальні збори здобувачів денної форми навчання факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти. Це традиційний захід, який деканат проводить на початку нового семестру: всі збираються у дружньому колі, підбивають підсумки попереднього семестру і будуємо плани на майбутнє.

З виступу декана факультету, доц. Є. Ю. Линдіної студенти дізналися про досягнення викладачів та здобувачів у навчальній, науковій, методичній та виховній роботі, почули аналіз досягнутих колективом бажаних результатів, шляхів долання викликів.

Декан підкреслила, що студентська молодь – є рушійною силою будь-якої спільноти, адже саме молодь закликає до змін та впроваджує інноваційні ідеї. Завдяки реалізації ідей, які висувають студенти, факультет рухається вперед.

Голова студентської ради Катерина Клец розповіла про діяльність студентського самоврядування, зазначила, що головне завдання студента – вчитися, серйозно ставитися до оволодіння майбутньою професією. Однак нікому не завадили такі якості як інтерес до новинок, цілеспрямованість, креативність, енергійність, самостійність, оптимізм, які набуваються саме в громадській роботі. Тому Катерина запросила першокурсників і не тільки долучатися до всіх активностей, які відбуваються на факультеті.

Як і у великій родині не залишилися без уваги й суто особисті події в житті кожного: факультет вітав студенток, які створили родини, народили діточок, адже це свідчення того, що попри війну життя продовжується і нашому роду нема переводу!

Фіналом заходу стало нагородження найбільш активних студентів за участь у житті факультету, перемоги в різних сферах. Не забули й першачків, які впевнено заявили про себе, успішно стартували у студентське життя.

Отже, як завжди факультет входить в новий навчальний рік з новими силами та ідеями. Тож нехай новий семестр стане для кожного часом добрих змін,  нових задумів, нових успіхів! До нових перемог, ФДССО!

За матеріалами факультету дошкільної,

спеціальної та соціальної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь