Цифрова трансформація освіти: нові можливості для викладачів вищої школи

Метою науково-педагогічного стажування є підвищення кваліфікації учасників, оновлення їх теоретичних і практичних знань у зв’язку з підвищенням вимог до рівня кваліфікації та необхідності оволодіння сучасними методами вирішення професійних завдань.

Так, з 12 жовтня по 12 грудня 2024 року кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ Надія Щербакова успішно пройшла міжнародне онлайн-стажування за програмою «Цифрова трансформація вищої освіти: стратегічні вектори ЄС та України» у форматі інтерактивних мультимедійних сесій у межах проєкту DigIn.Net 2 (Digitalization in Internationalization Network) за підтримки Німецької служби академічних обмінів (DAAD).

Програма стажування була спрямована на поглиблене вивчення сучасних тенденцій та інноваційних підходів у сфері цифрової трансформації освіти і передбачала опанування таких модулів: «Стратегічне планування цифрової трансформації закладів освіти», «Використання цифрових технологій у процесі навчання», «Розроблення та впровадження інтерактивного освітнього контенту», «Застосування інструментів штучного інтелекту в освіті», «Оцінювання ефективності впровадження цифрових інновацій».

Стажування сприяло підвищенню професійного рівня викладачки. Отримані теоретичні знання та практичний досвід сприятимуть активнішому застосуванню інноваційних підходів до організації освітнього процесу, який здійснюється із застосуваннях дистанційних технологій; впровадженню цифрових інструментів у педагогічну діяльність, а також дозволять адаптувати сучасні європейські практики до українських реалій. Окрім того, здобуті знання стануть основою для розробки нових освітніх компонент та вдосконалення навчально-методичних матеріалів.

За результатами учасниця отримала сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування обсягом 180 академічних годин (6 кредитів ЄКТС).

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print