Майстерня в Хільдесхаймі

Днями координатор проекту Темпус-IV «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями» в Бердянському державному педагогічному університеті доцент Ольга Гуренко повернулася з міста Хільдесхайму (Німеччина), де на базі Фондового університету проходила майстерня для координаторів проекту в усіх вишах-партнерах.

Учасники майстерні прозвітували про результати реалізації проекту в кожному університеті за рік, доповіли про особливості запровадження навчальних модулів для бакалаврату в університетах-партнерах, ознайомилися з незалежною експертизою навчальних модулів для бакалаврату (в БДПУ розроблялися два модулі: «Основи міжкультурної комунікації» (автор – професор Вікторія Загороднова), «Основи соціальної взаємодії між культурами, релігіями й мовами» (автори – професори Ігор Лиман та Вікторія Константінова)); взяли участь у низці ворк-шопів: «Технології та методи навчання в навчальних модулях для бакалаврату» (модератори – професори Ольга Крилова та Наталя Богатенкова), «Менеджмент гетерогенної організації» (модератор – професор Олександр Ширін), «Стратегічний план розвитку інклюзивної освіти в регіоні» (модератори – професори Михайло Певзнер та Олександр Ширін). ІТ-менеджер проекту професор Петро Петряков ознайомив присутніх із сайтом проекту й дав схвальну оцінку веб-сторінці БДПУ (ІТ-менеджер проекту в БДПУ – старший викладач Руслан Вербовий).

Крім участі в груповій роботі координатор проекту в БДПУ доцент Ольга Гуренко давала інтерв’ю місцевій газеті («Хільдесхаймська німецька газета») про діалог культур у Бердянську, особливості полікультурної освіти юного покоління в різних навчальних закладах міста, специфіку соціально-педагогічної діяльності в цій площині. Із закордонного відрядження Ольга Гуренко привезла багато нових цікавих ідей щодо реалізації проекту в БДПУ та регіоні й чимало світлин, окремі з яких пропонуємо вашій увазі.

«Університетське Слово»
(за матеріалами Ольги Гуренко)


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print