Як залучити національну історію до європейського та світового історичного наратив? Яку історію Європи варто викладати в добу Постмодерну? Як сучасні методи історичної дидактики можуть збагатити історію Європи? Політичні та національні виміри тлумачення минулого – історична політика в країнах пострадянського простору. Роль історичної пам’яті у процесах колективної й індивідуальної ідентифікації. Місце і значення національних історичних наративів на геополітичній арені Європи. Якою є роль підручника з історії у формуванні історичної свідомості?
Ці та інші питання вивчали фахівці Інституту міжнародних досліджень підручників ім. Георга Еккерта (Німеччина) спільно з істориками з Азербайджану, Білорусі, Грузії, Молдови, Німеччини, Польщі Росії, України на Міжнародній конференції «Образ Європи у часи змін», що відбулася 25-26 листопада ц. р. в Київському міському Будинку учителя.
Серед запрошених експертів у роботі конференції взяв участь професор кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики викладання суспільствознавчих дисциплін БДПУ Костянтин Баханов.
«Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами кафедри)