Завершився «Новомедіа Вікенд», який проходив 14-15 травня в Обухові ( Київська обл..). Професійні медіа-спікери, представники прес-центрів церков, студенти-журналісти – всі зібралися в одному місці, аби збагатитися духовно та професійно. Учасники заходу змогли поділитися досвідом своєї роботи та набути нові знання зі сфери журналістики.
Я неймовірно рада, що мені пощастило побувати на цьому заході. Вже півроку я пишу на «Слово Ободрения» – блог Володимира Багненка – копірайтера, маркетолога в Christian Vision та засновника студії текстів «Слово». Саме й він запросив мене на «Новомедіа Вікенд», за що я дуже йому вдячна.
Ця подія відрізняється від «Новомедіа Форуму» тим, що це неформальна зустріч християн різних конфесій, які працюють у засобах масової інформації. «Новомедіа Вікенд» є другою ключовою в році подією для членів Асоціації «Новомедіа». Це поєднання відпочинку та обмін досвідом, знаннями з різних сфера засобів масової комунікації.
Програма видалася насиченою та різноманітною, бо окрім журналістського спрямування, була прикрашена й музичними номерами та спортивними іграми.
Професійні спікери розповідали: як ефективно діяти в ЗМІ, нести правду та світло через ЗМК. Мета усіх учасників – бути гучним і єдиним голосом правди, миру й віри, транслювати у ЗМІ настрої любові, примирення, покаянна, надії і сподівання на Бога, а також змінювати суспільну культуру й звичні підвалини.
Дмитро Мацьо – директор маркетингового агентства AMP. Organic Marketing, керуючий компанією веб-розробок New Mark розповів про нові можливості соціальних медіа та онлайн-маркетинг.
Як можна заробити на власному «ютюб-каналі», з чого взагалі починати, поділився досвідом відео-блогерства Семен Кременюк – блогер, YouTube-експерт, співавтор проекту, присвяченого інформаційним технологіям KEDRR.com.
Важливим для журналіста набором інструментів і сервісів поділився Денис Семенюк – глава компанії TutHost, член правління «Новомедіа». Володимир Багненко навчав, як висвітлювати захоплюючі історії у своєму матеріалі та розповів, чому саме історії мають великий вплив.
Як організувати знімальний процес, використавши навіть мало бюджетну техніку та яких помилок треба уникати при зйомці відео розповіли Сергій Волошин (керівник телевізійного служіння Девіда Хасавея EuroVision в країнах СНД) і Валентин Строчевой (керівник телевізійного відділу церкви «Філадельфія»).
Олександр Джусупов – ведучий програми «Абзац» на Новому каналі, засновник і ведучий Skrepka.tv, член правління Асоціації «Новомедіа» розповів про цікаві ідеї, які можна використати у своїй телепрограмі.
Анастасія Рибак (начальник управління по зв'язках із громадськістю Житомирської міської ради, прес-секретар міського голови) розповіла про медіа-місію в органах влади.
Дружня атмосфера, нові знайомства, гарний відпочинок, багаж знань та натхнення – залишаться у моїх спогадах назавжди. Велика вдячність Руслану Кухарчуку(президент Асоціації «Новомедіа») та всім організаторам.
Яна Ємченко,
студентка БДПУ,
учасниця Новомедіа Вікенду