Простір зростання

Протягом трьох днів в Інституті соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ проходив Всеукраїнський освітній форум «Простір GROW UP», присвячений 30-річчю кафедри дошкільної освіти. Форум було організовано та проведено кафедрою-іменинницею за підтримки Міністерства освіти і науки України, Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти», кафедр прикладної психології та логопедії та соціальної педагогіки ІСПКО.

_DSC7048 _DSC7049 _DSC7102 _DSC7162

Учасниками форуму стали близько 80 практиків з 14 областей України: Полтавської, Чернівецької, Одеської, Херсонської, Кіровоградської, Сумської, Київської, Запорізької, Миколаївської, Харківської, Вінницької, Дніпропетровської, Житомирської, Черкаської та міста Київ. Активними учасниками форуму були педагоги міста Бердянська.

Впродовж цих трьох днів були обговорені питання розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку за такими напрямами:

– стратегічні напрями діяльності сучасного керівника у сфері дошкільної освіти,модернізація та підвищення конкурентноспроможності навчального закладу (розкрита начальником відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Т. В. Панасюк );

– сучасні онлайн-інструменти для автоматизації роботи з документами та розв’язання робочих ситуацій (розкрила голова ВГО «АДПО» Н. В. Омельяненко );

– національно-патріотичне виховання як один із ключових пріоритетів освітньої роботи дошкільних навчальних закладів (розкрито завідувачем сектора розвитку навичок спілкування і взаємодії відділу дошкільного розвитку Державної наукової установи «ІМЗО» МОН України Т. П. Носачовою ).

Викладачі кафедри прикладної психології та логопедії (Н. Ю. Цибуляк,  О. В. Старинська, О. В. Ревуцька, О. В. Сербова, Г. О. Лопатіна) розкрили питання: гіперактивні та гіпоактивні діти: регулювання психічної та рухової активності;прийоми зняття психологічного напруження під час навчальної діяльності;використання методів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами; біоенергопластика.

Викладачі кафедри соціальної педагогіки (Захарова Н. М., Тургенєва А. О., Петровська К. В.) розкрили питання використання «Future»технологій у роботі керівника; соціальної адаптації дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності.

DSC_0004 DSC_1196 DSC_1233 DSC_1453

Викладачі кафедри дошкільної освіти (Л. І. Зайцева , Л. І. Казанцева,  Л. В. Макаренко, А. В. Омеляненко, Н. А. Кот , Т. Л. Єськова, Ю. Б. Семеняко, А. І. Луб’янова, Л. В. Мороз-Рекотова ) розкрили питання: розвиток мислення дітей дошкільного віку у процесі формування елементарних математичних уявлень; діяльнісний підхід в ознайомленні дошкільників з об’єктами довкілля; використання театру в сучасному ДНЗ; організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей дошкільного віку як засіб формування екологічної культури; виховання раціонального медіаспоживача; використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми; інтерактивні форми співпраці дошкільного навчального закладу з сучасною родиною; гуманістична складова педагогічного спілкування; елементи фітнесу у фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми дошкільного віку; виготовлення сучасної іграшки своїми руками; формування в старших дошкільників початкових умінь та навичок читати.

Програма форуму передбачала різні форми роботи, серед яких круглі столи, майстер-класи, семінари-тренінги, інтерактивні лекції, кейс-тренінги, лекції-діалоги, лекції-презентації, лекції-візуалізації, проблемні лекції. Завдяки такому різноманіттю кожен учасник заглиблювався у пропоновані теми.

Леся Мороз-Рекотова,
старший викладач кафедри дошкільної освіти,
Світлини з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print