Вчора, 10 травня, на базі кафедри соціальних комунікацій пройшло відкрите практичне заняття старшого викладача Ксенії Лукач з теми: Психологія пропаганди і реклами в ЗМІ.
Реклама – могутній засіб впливу і маніпуляції людиною. Вона здатна формувати і змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище. Щоправда, з різною метою: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще на неї впливати і керувати нею.
А наші студенти 2 курсу вчилися визначати етичність та неетичність рекламного продукту, спробували створити власну рекламну кампанію і визначити її ефективність. Такий досвід допоможе майбутнім журналістам краще орієнтуватися у медіа просторі.
Кафедра соціальних комунікацій