Освітня платформа PITCH UA – просвітницький проєкт, який проводить безкоштовні тренінги для творців аудіовізуального контенту. У четвер, 21 жовтня, студенти-журналісти Бердянського державного педагогічного університету приєднались до майстер-класу «Як зробити сюжет актуальним – соціальні меседжі в різних жанрах контенту».
Спеціальним гостем заходу став Майкл Даґґан – сценарист та телепродюсер з понад 40-річним досвідом роботи. У своєму доробку Даґґан має такі відомі телесеріали як «Закон і порядок», «Поліція Маямі», «Грімм», «Земля 2», «Злочин і кара», художні фільми «Пішло воно» та «Громадянин Ікс».
Розмову з Майклом провели контент-стратег, сценарист та продюсер з Лос-Анджелесу Адам Сіґел та засновник продюсерського центру Sea Smoke Entertainment Джош Війнсток. Ведучі нагадали історію створення телебачення, його зміни на вимогу часу.
З 1960-х років мережі почали задумуватися, що громадяни можуть зробити для держави. 1970-ті роки представляють у США епоху війни, час різних протестних рухів. У цей же час виникає ідея, щоб про ці події зняв фільми Голівуд. Так виникають комедії, з сюжету яких люди мали сміятись, але не насміхатись. У 1980-х роках почали з’являтись фільми з багатошаровими ідеями – надзвичайно стилізовані шоу з не завжди щасливим фіналом.
Майкл Даґґан пояснив, що телеландшафт і контент змінюються з часом. Спочатку все вирішували мережі, а варіанти перегляду кіно були обмежені. Для серіалів було важливо зачепити актуальні теми, дозволити глядачам отримати нові знання і самостійно зробити висновки. Сам сторітелінг став складнішим, зі складнішими персонажами – більше фокусувались на героях з недоліками.
Майкл Даґґан зауважив: «Не завжди серіал може бути про соціальне питання, зробіть головною – історію».
Текст і фото – Тетяна Волканова, кореспондентка «Університетського слова»