Зв’язок теорії з практикою

Одним з першочергових завдань педагогічного вишу, не менш важливим, ніж підготовка майбутніх вчителів, є розробка педагогічної теорії та впровадження її у практику навчання. Це вимагає від науковців постійно тримати руку на пульсі – досліджувати найактуальніші проблеми сучасної  освіти. Особливе місце серед них посідає запровадження компетентнісного підходу до навчання. Саме цій проблемі присвячено монографію «Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі» науковців кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики навчання суспільствознавчих дисциплін, написану під керівництвом та за редакцією професора К. Баханова.

Нещодавно монографію  було представлено широкому вчительському загалу Бердянська. 11 лютого її урочиста презентація відбулася в обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти Донецька. Учителі історії Донецька з великою зацікавленістю познайомилися з напрацюваннями бердянських методистів. Після презентації професор К.Баханов виступив перед учителями з циклом лекцій «Компетентнісний підхід до навчання історії та механізми його впровадження у широку шкільну практику» та «Полікультурний підхід до навчання історії: теоретичні та практичні аспекти».

Дещо раніше монографію було презентовано у Миколаївському та Чернігівському обласних Інститутах післядипломної педагогічної освіти співавторами, випускниками аспірантури БДПУ, кандидатами педагогічних наук, доцентами кафедри суспільствознавчої освіти Д. Десятовим  та кафедри суспільствознавчих дисциплін і методики їх викладання О.Мокрогузом .

Катерина Гунченко,

лаборант кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики навчання суспільствознавчих дисциплін

На світлині: професор К. Баханов виступає перед учителями (м. Донецьк)


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print