17 листопада 2022 року викладачі кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти взяли участь у роботі online круглому столі за міжнародної участі «Актуальні виклики в сучасній соціально-педагогічній практиці».
Круглий стіл було організовано та проведено за ініціативи викладачів кафедри соціальної реабілітації та соціальної педагогіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Метою проведення Круглого столу стало: актуалізація напрямів і змісту соціально-педагогічної практики в умовах війни; вироблення підходів щодо особливостей надання соціально-педагогічних послуг з урахуванням запитів і проблем індивіда, сім’ї, громади, суспільства в змінених реаліях воєнного часу.
Робота круглого столу відбувалася за такими темами для дискусії:
- Сучасні соціально-педагогічні практики: виклики конструювання і адаптації.
- Роль соціального педагога у створенні безпечного середовища у різних типах соціальних організацій.
- Проблеми налагодження міжвідомчої взаємодії в ситуації надання соціальних та соціально-педагогічних послуг.
- Ресурси громади і їх посилення у контексті масового переміщення населення: завдання і інструменти діяльності соціального педагога.
До участі у роботі Круглого столу були запрошені науковці і практики в галузі соціальної роботи та соціальної педагогіки, керівники та представники державних організацій, бізнес-структур, громадських та міжнародних організацій, викладачі, аспіранти та студенти.
Так, наприклад цікавим в контексті сьогодення стали виступи:
- Миколи Кулеби, українського громадського і політичного діяча, Уповноваженого Президента України з прав дитини (2014-2021рр), виконавчого директора БФ «Центр взаємодопомоги «Спасемо Україну»», який розповів про досвід порятунку дітей та сімей із зон бойових дій.
- Олени Чуйко, д.психол.н., професорки кафедри соціальної реабілітаціїта соціальної педагогіки КНУ ім. Т.Шевченка, яка поділилася досвідом роботи з вимушено переміщеними дітьми у закордонному освітньому середовищі.
- Юлія Удовенко – к.психол. н., доцентки кафедри соціальної реабілітації та соціальної педагогіки факультету психології КНУ ім. Т.Шевченка, яка виокремила компетентності соціального педагога у сприянні безпеки дитини в умовах воєнного стану в Україні.
В умовах війни, ми всі об’єднанні однією проблемою та однією мрією. Тож, цей захід дозволив усвідомити шляхи реформування соціально-педагогічної практики, яка в умовах війни та поствоєнного відновлення нашої країни є важливим інструментом досягнення добробуту кожної окремої особи та України загалом.
За матеріалами кафедри
соціальної роботи та інклюзивної освіти