Освітній процес у ІІ семестрі здобувачі вищої освіти 24 групи спеціальності «Хореографія» розпочали з проходження безвідривної навчальної практики в закладах позашкільної освіти, яка за пропозицією науково-педагогічного складу кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін і роботодавців була включена в зміст оновленої ОПП «Хореографія».
Базою для проходження практики став Центр дитячо-юнацької творчості імені Є. Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області, у якому за сумісництвом працюють викладачі кафедри Олена Мартиненко, Юлія Тараненко, Руслан Павленко та Наталя Кривунь. Безвідривна практика сприяє кореляції знань здобувачів освіти з ОК «Теорія та методика роботи з хореографічним колективом» і знань, отриманих під час практичної підготовки.
У перший тиждень практики здобувачі освіти зустрілися з директором ЦДЮТ Олегом Балабаном. Під час спілкування роботодавцем було окреслено вимоги до керівника танцювального гуртка, розкрито специфіку роботи закладу позашкільної освіти в умовах онлайн- навчання та вимоги до документації. Особливий акцент було зроблено на законодавчі документи, які мають знати майбутні фахівці: Конституція України, Закон України про освіту, Закон України про позашкільну освіту, Постанова Кабінету Міністрів України № 433 «Про затвердження переліку типів позашкільних навчальних закладів і Положення про позашкільний навчальний заклад» тощо.
У процесі дискусії студенти-практиканти проявили активність і ставили багато запитань, зокрема про особливості проходження освітнього процесу в дистанційній формі, труднощі, з якими стикаються керівники гуртків під час онлайн-навчання, проведення заходів задля підтримки психологічного здоров’я дітей і завдання психолога ЦДЮТ.
Упровадження безвідривної навчальної практики на ОПП «Хореографія» сприяє співпраці здобувачів освіти, викладачів та стейкхолдерів. Поступовість отримання знань під час вивчення ОК циклу професійної підготовки та можливість спостерігати за впровадженням теоретичних аспектів на практиці сприяє більш свідомому засвоєнню майбутніми фахівцями навчального матеріалу, можливості отримати відповіді на питання, які виникли під час спостереження за роботою хореографів зі здобувачами позашкільної освіти від викладачів, які є фахівцями-практиками, формує свідоме відношення до професії керівника колективу, розуміння освітніх потреб і вимог від роботодавців.
Бакалаври хореографії вчаться працювати по-новому відповідно до умов роботи закладів позашкільної освіти і набувають професійного досвіду.
Керівник безвідривної навчальної практики
викладачка кафедри ТМНМД
Наталя Кривунь