Інформаційний супровід правозахисних ініціатив

28 лютого кафедра української мови та журналістики спільно з кафедрою соціальної роботи та інклюзивної освіти провели партнерське заняття на тему “Права людини: інформаційний супровід адвокаційних кампаній” для здобувачів факультетів дошкільної, соціальної та спеціальної освіти та соціально-гуманітарного.

Спікерками заходу стали Юлія Мельнікова, Алла Мельничук та Дар’я Кізілова.

Обговорювали концепт основних прав людини в сучасному світі, цінності — гідність, свобода, рівність, справедливість, які прописані в Загальній декларації прав людини, фундаментальні права, розглянули різницю між обмеженнями і порушеннями прав людини.

Юлія Мельнікова обґрунтувала основні пʼять тез для розуміння концепції прав людини: дуалістичність (соціально-філософський концепт, з одного боку, і система правил — з іншого), вертикальність прав людини, договірний характер, обмеженість та крихкість.

У практичній частині події, яку підготувала студентка 4 курсу СГФ Дарʼя Кізілова, дослідили роль комунікації у просуванні правозахисних та адвокаційних ініціатив, стратегічні принципи інформаційного супроводу та перешкоди у реалізації, аспекти сприйняття аудиторією інформації про права людини та використання мультимедійних платформ.

Наприкінці Алла Мельничук провела блок інтерактивих вправ, націлених на пошук рішень для інформаційного супроводу адвокаційних кампанії та розвиток креативного підходу до використання інформаційних технологій у роботі спеціалістів соціальної сфери. Під час рефлексії учасниці/учасники партнерського заняття відзначили актуальність теми, її практичну цінність і важливість розуміння головних тем, винесених на розгляд.

Зустріч проходила в межах сертифікаційної програми “Правозахисна журналістика” та дисципліни “Технології соціальної адвокації”. Співпраця між факультетами спрямована на виконання Цілей сталого розвитку: ціль 4 – якісна освіта, ціль 10 – скорочення нерівності, ціль 16 – мир, справедливість, сильні інститути.

Дарʼя Кізілова


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print