Ліцеїсти обирають професію

1

Тісне і творче співробітництво триває між колективами Інституту філології та соціальних комунікацій БДПУ та Бердянським муніципальним ліцеєм вже багато років, починаючи від заснування самого ліцею. Викладачі-філологи неодноразово надавали консультації учням у галузі науково-дослідної роботи, рецензували їх дослідження до МАН, було створено рубрику «Наука в школі» для вчителів суспільно-гуманітарного профілю БМЛ та шкіл міста.

Один із напрямів профорієнтаційної роботи педагога-філолога – ознайомлення випускників загальноосвітніх закладів із діяльністю ІФСК; така робота ведеться безперервно, налагоджено низку тематичних екскурсій, зустрічей та інших заходів. І щороку учнівський та викладацький колектив БМЛ активно відвідують їх.

2

На початку цього навчального року в рамках проведення ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Мова і соціум: етнокультурний вимір» для її учасників – школярів вже організовувалася міні-екскурсія «Навчання і дозвілля студентів-філологів у БДПУ». А нещодавно ліцеїсти-випускники знову завітали до нас у гості разом із класним керівником І. В. Дімітровим. Екскурсантів радо вітала директор Інституту філології та соціальних комунікацій, кандидат філологічних наук, доцент А. М. Сердюк.

Після теплої зустрічі із керівником ІФСК затупник директора з виховної роботи О. Б. Червенко разом зі студентами провели бесіду про престижність вчительської професії, специфіку нашого навчального закладу, проаналізували разом з ліцеїстами мотиви вибору професії та ознайомили зі спеціальностями та спеціалізаціями. Говорили і про те, що в епоху розвитку глобальних систем комунікації та інформаційного буму володіння державною та іноземною мовами, а тим більше, декількома, перетворюється в інструмент реальної влади, а отже, і в можливість знайти престижну і прибуткову роботу. Реалізація такої перспективи можлива і за умови оволодіння однією зі спеціальностей ІФСК БДПУ.

Ліцеїстів цікавили відповіді на питання: наші випускники мають право працювати учителями тільки загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, чи й інших освітянських закладів – ліцеїв, гімназій, коледжів; у чому полягає специфіка професії журналіста; скільки триває мовленнєва практика за кордоном та інше.

Продовжили ексурсію далі, зустрічаючись і спілкуючись із професорсько-викладацьким складом ІФСК: учні бували на кафедрах, а завідувачі орієнтували їх на поглиблене мови іноземних мов, державної мови, української, зарубіжної і всесвітньої літератури. Так, завітавши на кафедру загального мовознавства та слов’янської філології, випускники охоче послухали розповідь доктора філологічних наук, професора О. П. Колінько про роботу кафедри, виховні заходи зі студентами. А О. Б. Червенко захоплююче доповнила про здобутки кафедриу галузі болгаристики і передала запрошення до участі 15-16 травня у Міжнародному науково-методичному семінарі з болгарської мови, літератури, культури та історії.

Екскурсія з фаховою орієнтацією майбутніх абітурієнтів-філологів завершилася, але прощалися до скорої зустрічі.

Ірина Ходикіна,
старший викладач кафедри

загального мовознавства
та слов’янської філології ІФСК

Світлини з архіву інституту


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print