Аспекти трансформації історичної освіти: погляд офіційного опонента

21 лютого 2025 року Надія Вєнцева, докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, виступила офіційним опонентом на захисті дисертації Наталії Ігнатенко «Трансформаційні процеси в теорії та методиці навчання історії в школі періоду незалежності України (1991-2020 рр.)», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 ‒ загальна педагогіка та історія педагогіки.

Захист відбувся в спеціалізованій вченій раді Д 58.053.01 Тернопільського національного університету імені Володимира Гнатюка.

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print