– Чим відрізняється математик від програміста?
– Математик думає, що в кілобайті 1000 байт, а програміст – що у кілометрі – 1024 метри.
На черговому занятті математичного гуртка факультету ФМКТО БДПУ учасники мали змогу заглибитись у захопливий світ комп’ютерної математики. Тема заняття «Діаграми Вороного у розробці комп’ютерних ігор» була присвячена науковому здобутку українського математика та застосуванню цього методу в сфері геймдев (від англ. Game Development – розробка ігор).
Окрім розгляду конічних перерізів – кривих другого порядку, за допомогою яких можна будувати дану діаграму, здобувачі дізнались, що діаграми Вороного є потужним інструментом, який допомагає створювати реалістичні віртуальні світи, де кожна комірка (локус) може бути застосована для моделювання територій і зон контролю.
Розгляд тріангуляції Делано і діаграми Вороного та їх взаємне перетворення показало захопливий зв’язок між оберненими методами обчислювальної геометрії. Заняття не тільки поглибило знання і розвинуло інтелектуальні здібності учасників, а також за допомогою комп’ютерного моделювання допомогло їм побачити перспективи застосування математичних знань у сфері сучасних технологій та ігровій індустрії.







За матеріалами кафедри фізики, математики
та методики навчання