Інклюзія: від теорії до практики

29 листопада на базі Компетентнісного центру  в рамках Європейського освітнього проекту ТЕМПУС-ІV «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами та організаціями» викладачі та студенти факультету дошкільної, спеціальної, соціальної освіти взяли участь у міжнародній  онлайн-конференції з проблем інклюзії, що була організована факультетом перепідготовки та підвищення кваліфікації Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова за участю членів проектного консорціуму  (виші України, Білорусії, Молдови). З вітальним словом до учасників конференції звернулась перший проректор, координатор проекту ТЕМПУС-ІV в БДПУ, професор Ольга Гуренко.

DSC01521

Учасники конференції обговорювали питання впровадження інклюзивної освіти в різних країнах,  соціальних стратегій розвитку інклюзивного середовища в навчальних закладах, специфіки підготовки педагогічних кадрів для інклюзивної освіти. Зі змістовними доповідями виступили й представники нашого вишу. Так, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Ревуцька доповідала про організацію ефективного інклюзивного навчання, необхідність спеціальної підготовки педагогічних кадрів. Її метою є навчання педагогів масових шкіл і дошкільних закладів основам спеціальної психології та корекційної педагогіки, засвоєння ними спеціальних технологій навчання, ознайомлення педагогів масових шкіл з особливостями психофізичного розвитку дітей з особливими потребами, методиками і технологіями організації освітнього й корекційного процесу для таких дітей.

DSC01536 DSC01539 DSC01541

Кандидат психологічних наук, старший викладач Ганна Сизко висвітила у своєму виступі проблему психологічних бар’єрів, проаналізувала чинники, що провокують їх появу та розвиток, а також запропонувала шляхи їх подолання при взаємодії з дітьми з особливими потребами.

DSC03683 DSC01525

Про актуальність створення дейзі-бібліотек для дітей з вадами зору в інклюзивному дитячому садочку говорила магістрантка спеціальності «Соціальна робота» Тетяна Чумак.

Отже, корисним та дієвим видався обмін думками і досвідом впровадження та  розвитку інклюзивної освіти.

Наталя Захарова,
доцент кафедри соціальної роботи
та інклюзивної освіти,
член проектної команди.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print