Кафедра математики та методики навчання математики розпочинає конкурс-тренінг «Математика. Логіка. Інтелект»

У межах реалізації проекту «Університет – школі» кафедрою математики та методики навчання математики факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти розпочато підготовку до реєстрації учасників дистанційного конкурсу-тренінгу «Математика. Логіка. Інтелект» для учнів 10-11 класів.

Участь у дистанційному конкурсі «Математика. Логіка. Інтелект» передбачає змагання на найкраще, оригінальне розв’язання 12 математичних, логічних і ситуаційних задач трьох рівнів складності (А, Б, В), але кожен учасник має самостійно обрати та подати розв’язки лише трьох задач із усіх запропонованих. При цьому рівні складності завдань учасникам заздалегідь не повідомляються, задачі подаються у довільному порядку.

Оцінювання результатів літерне, у відповідності до рівня складності розв’язаних завдань. За правильне розв’язання трьох найпростіших задач учасник отримує сумарну оцінку ААА, а найвищий результат відповідно буде оцінений як ВВВ. У цілому зміст завдань спрямовується на тренування інтелектуальних здібностей, набуття навичок роботи з інформацією в умовах обмеженості часу.

Конкурс проводитиметься з 20 по 26 травня 2020 року.

 Повідомлення та інформаційний лист

про конкурс розповсюджуються через електронні поштові адреси відділів управління, закладів загальної середньої освіти та соціальні мережі.

На електронному ресурсі конкурсу

https://sites.google.com/view/math-logic-intelligence/головна

окрім ознайомлення з умовами та завданнями, можна навчитися робититанцювальні рухи  за графіками функцій із музичним супроводом.

Позаконкурсну участь в дистанційному тренінгу інтелекту за власним бажанням можуть взяти і студенти нашого університету, незалежно від спеціальності чи курсу. По завершенню конкурсної частини з учасниками будуть розглянуті варіанти розв’язань задач. Отже, запрошуємо до участі!

Доцент кафедри математики та методики навчання математики Ольга Онуфрієнко

Рисунок з ресурсу  https://i.pinimg.com/236x/c1/02/dd/c102dd84cdc7b4516379f72eb01216aa.jpg


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print