Кодекс асертивності: як сказати «Ні» і не почуватись винним

15 жовтня відбулася загальноуніверситетська відкрита лекція доцентки кафедри педагогіки факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянськаго державного педагогічного університету Надії Діри на тему «Кодекс асертивності: як сказати «Ні» і не почуватись винним».

Під час лекції розглядалися психологічні та педагогічні аспекти асертивної поведінки як важливої складової професійної культури сучасного педагога. Учасники мали змогу дізнатися про різницю між пасивною, агресивною та асертивною моделями спілкування, усвідомити значення поваги до себе й інших у процесі взаємодії, а також обговорити типові бар’єри на шляху до формування впевненої поведінки.

Особливу увагу лекторка приділила практичному значенню асертивності для фахівців гуманітарних спеціальностей: здатності відстоювати власну позицію без порушення меж співрозмовника, умінню говорити «ні» без почуття провини та підтриманню внутрішнього балансу у професійній діяльності.

Завдяки поєднанню теоретичних положень із реальними прикладами з педагогічної практики лекція викликала жвавий інтерес і стала корисною для широкого кола учасників – викладачів і студентів університету.

За матеріалами кафедри педагогіки

The code of assertiveness: how to say «No» and not feel guilty

On October 15, an all-university open lecture was held by Associate Professor Nadiia Dira from the Department of Pedagogy on the topic «The Code of Assertiveness: How to Say «No» and Not Feel Guilty».

During the lecture, psychological and pedagogical aspects of assertive behavior were discussed as an essential component of a modern teacher’s professional culture. Participants learned about the differences between passive, aggressive, and assertive communication styles, reflected on the importance of respecting both oneself and others in interpersonal interaction, and discussed common barriers to developing confident and balanced behavior.

Special attention was given to the practical significance of assertiveness for professionals in the humanities – the ability to defend one’s position without violating others’ boundaries, to say «no» without feelings of guilt, and to maintain inner balance in professional activities.

By combining theoretical insights with real-life examples from pedagogical practice, the lecture sparked genuine interest and proved valuable for a wide audience of both lecturers and students of the university.

Based on the materials of the Department of Pedagogy


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь