«Коли падають стіни, можливості зростають»: досвід БДПУ

Бердянський державний педагогічний університет представив свій досвід організації діяльності закладу в умовах повномасштабного вторгнення.

29 жовтня 2024 року в журналі «Менеджмент в освіті» було оприлюднено статтю проректорки з наукової роботи БДПУ Яни Сичікової «Університет без стін – наука без кордонів».

Видання «Менеджмент в освіті» (МІЕ) публікує результати досліджень, думки та конкретні історії від представників усіх секторів освіти.

Авторка описує становище університету до подій лютого 2022 року та після цього. Говорить про виклики та про необхідність продовження освітньої та дослідницької  діяльності закладу: «Якщо немає стін, то чому мають бути кордони? Цей зсув у мисленні відкрив нові можливості для співпраці та інновацій».

Бердянський державний педагогічний університет поновив свою діяльність, зокрема у співпраці із українськими колегами, також  пропозиції про допомогу надходили з Латвії, Казахстану, Швеції та інших країн.

Стаття також містить рекомендації для закладів, які переживають кризи. Серед основних: зосередження на інтелектуальному капіталі, важливість співпраці та проведення досліджень зі соціально вагомих питань тощо.

«Ми віддали пріоритет людям – викладачам, співробітникам і студентам – порівняно із фізичною інфраструктурою. Університет став чимось більшим, ніж просто місцем; він став спільнотою», – пише проректорка.

Дар’я Кізілова,

фахівець відділу інновацій, комерціалізації,

трансферу технологій та інтелектуальної власності


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print