КРІЗЬ ПРИЗМУ СПРИЙНЯТТЯ: ХТО ЗАДОВОЛЕНИЙ ЖИТТЯМ?

Щодо Міжнародного проекту «Щастя, багатство, бідність і задоволеність життям в матеріальному і духовному вимірах: погляд студентів «пострадянського» простору (за матеріалами студентськихесе)»

Впродовж 2012-2013 навчального року було реалізовано Міжнародний проект «Щастя, багатство, бідність і задоволеність життям в матеріальному і духовному вимірах: погляд студентів «пострадянського» простору (за матеріалами студентських есе)» (координатор – І. Кодіна), що здійснено в рамках більш широкого проекту HESP ReSET «Wealth, Poverty and Life Satisfaction in Transition Societies» (директор – С. Якубовський), який реалізує Інститут Відкритого Суспільства та Центрально-Європейський Університет (Будапешт).

Цей проект став можливим завдяки зусиллям десятка дослідників і їх 275 студентів з Киргизстану, Росії та України. Мета проекту – дослідити уявлення студентської спільноти країн пострадянського простору про щастя, задоволеність життям, багатство і бідність. Студенти різних курсів, спеціальностей і форм навчання мали можливість викласти свої думки з 4 блоків тем, що зачіпали пояснювальні і описові аспекти. У результаті обробки отриманих есе дослідники мали безцінну можливість не тільки обґрунтувати метод есе як науковий метод збору якісних даних, виявити його переваги та недоліки, а й розкрити глибинний контекст досліджуваної проблематики. В обробці есе використовувалася програма NVivo 10.

Проект реалізовано у «міському просторі» Бішкека (Киргизстан), Іваново (Росія), Києва, Львова, Харкова та Бердянська (Україна). Від Бердянська в проекті брали участь професори Вікторія Константінова та Ігор Лиман, студенти соціально-гуманітарного факультету БДПУ.

З матеріалами проекту можна ознайомитись на сайті Науково-дослідного інституту історичної урбаністики: http://ri-urbanhistory.org.ua/projects/112-mizhnarodnij-proekt-shchastya-bagatstvo-bidnist-i-zadovolenist-zhittya .

«Університетське Слово»

На світлині: учасники проекту


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print