Логоритміка – практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній роботі» відбулися для здобувачів вищої освіти 3 курсу заочної та денної форми спеціальності 012 Дошкільна освіта (логопедія) факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти. На лекцію була запрошена Черноус Ганна – здобувачка заочної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта, логопед корекційно-розвиткового центру «Спік енд плей» в м. Софія, Болгарія.

У ході лекції пані Ганна презентувала власний досвід роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами Вказала вагомий вплив логоритміки як активного засобу корекційно-розвиткової допомоги дітям. Нею були продемонстровані різноманітні активні засоби, прийоми, методи, зазначена формула успішності логоритмічних занять; надані важливі рекомендації як розпочати підготовку до занять, як бути гарним педагогом та порекомендовані цікаві, корисні, діючи логоритмічні засоби. «Головним показником гарного педагога є любов до дітей, віра у краще та у своїх вихованців. Діти – це наше майбутнє!» – зазначила пані Ганна. Це важливі слова для починаючих фахівців.

Зустріч пройшла завзято та активно. Здобувачі вищої освіти продемонстрували свою зацікавленість великою кількістю запитань до лекторки та словами вдячності за професійну, важливу інформацію для них, як для майбутнього молодого покоління фахівців в галузі спеціальної та інклюзивної освіти.

Щиро вдячні пані Ганні за практичний досвід, корисну інформацію та позитивну атмосферу на парі!

ст. викладач кафедри прикладної психології та логопедії, Наталя Анастасова


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print