Методичне об’єднання в ДНЗ

Учити помічати й сприймати прекрасне у навколишньому, формувати інтерес до образотворчої діяльності, розвивати творчі здібності дошкільників – це лише деякі з питань, які було розглянуто на методичному об’єднаннівихователів молодших груп дошкільних навчальних закладів м. Бердянська, яке відбулося в гостинному дошкільному навчальному закладі № 40 «Калинка». Методичне об’єднання«Використання нетрадиційних технік образотворчої діяльності як засіб творчого розвитку дошкільників» розпочалося з лекції доцента кафедри дошкільної освіти Тетяни Єськової,в якій було зазначено, що нетрадиційні техніки відкривають широкі можливості для розвитку уявидітей дошкільного віку як елементу їхніх творчих здібностей. Тетяна Леонідівна ознайомила вихователів з методикою навчання нетрадиційним образотворчим технікам дітей молодшого дошкільного віку та запропоновано цікаву презентацію з цієї проблеми. Про уміння створювати атмосферу творчості під час занять з образотворчої діяльності розповіла методист ДНЗ №40 О. О. Гончар.Слухачі також переглянули фрагмент заняття з малювання піском, яке провела вихователь О. В. Зубаш.

1 3 4 2

Учасники методоб’єднання мали змогу не тільки розширити свої знання щодо використання нетрадиційних технік образотворчої діяльності, а й брати участь у майстер-класі, який провели студенти 5 курсу Г. Гладущенко, О. Нестеренко, В. Лаврієнко, які проходили інспекторсько-методичну практику саме в цьому дошкільному навчальному закладі. Залучення студентів до таких заходів сприяє вдосконаленню їхньої педагогічної майстерності  та надає можливості перевірити власні теоретичні знання. Своєрідним підсумком досягнень з цієї проблеми стала виставка виробіввихователівіз використанням нетрадиційних технік. Така спільна діяльність науковців та практиків сприяє прояву креативності, ініціативності педагогів, що спрямована на розвиток творчої особистості.

Тетяна Єськова,
доцент кафедри дошкільної освіти
Фото студентки 5 курсу Ольги Нестеренко

 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print