МОЛОДІ ВИКЛАДАЧІ ОТРИМАЛИ БЕЗЦІННИЙ ДОСВІД

У конференц-залі БДПУ 20 лютого пройшло друге заняття школи молодих викладачів, у якому взяли активну участь понад 30 викладачів та аспірантів БДПУ з невеликим педагогічним стажем. Цього разу його тема –«Цілісний науково-педагогічний процес у вищий школі» – розглядалася під кутом проблематики підготовки та проведення лекцій.

У вітальному слові перший проректор БДПУ кандидат філософських наук Володимир Федорик підкреслив, що одна із конкурентних переваг БДПУ – якість освіти.

– Тому підвищення саме якості освіти й надалі – це стратегічне завдання, від виконання якого залежить доля університету і ваша подальша кар’єра, – зауважив Володимир Михайлович, – тому такі заняття для молодих викладачів мають дуже велике значення.

Анкетування на першому з таких занять продемонструвало існування вузлових проблем, характерних для молодих викладачів: пошук мотивації, невміння знайти контакт з аудиторією, репродуктивний стиль викладання, відсутність знань останніх педагогічних інновацій або їх слабке використання.

Це внесло певні корективи у план роботи школи і зумовило тему другого заняття. Його у легкій, невимушеній, афористичній, а, іноді, і артистичній манері провели досвідчені викладачі БДПУ: кандидати педагогічних наук, доценти кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики викладання суспільствознавчих дисциплін Сергій Геннадійович Немченко та Олександр Борисович Голік, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти Олена Анатоліївна Кривільова та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної психології Сергій Гірєєвич Улюкаєв. Виступ кожного з них схвалювався оплесками слухачів, котрі мали можливість не тільки вислухати змістовні доповіді й отримати корисні поради, а й виконати кілька практичних завдань та вправ, висловити свої думки та поділитись власним досвідом.

Майже тригодинне спілкування між колегами пролетіло дуже швидко і залишило по собі корисні і, головне, позитивні враження.

Сергій Білоусов

Фото Артема Лигіна


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print