19 травня, на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, відбувся науковий студентський нетворкінг «Цінності, технології, інтеграція: нові горизонти початкової освіти» (модераторки – кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри початкової освіти Марина Нестеренко та кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки Крістіна Петрик). До участі долучилися здобувачі вищої освіти ФППОМ та здобувачі фахової передвищої освіти КЗ «Одеський педагогічний фаховий коледж», КЗ «Жовтоводський фаховий педагогічний коледж», КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж», які представили свої наукові напрацювання: ідеї та практичні кейси.
Було презентовано доповіді, присвячені безпеці дитини в освітньому середовищі, інтеграції батьківської, професійної та соціальної відповідальності, а також проблемі цифровізації навчання, зокрема — впровадженню штучного інтелекту у викладання англійської мови. Особливу увагу слухачів привернули виступи з темами психології свідка насильства та ролі педагога у формуванні моральних орієнтирів дитини.
Значна частина доповідачів присвятила свої наукові пошуки темам практичного спрямування: проєктній діяльності на уроках математики, методові фоніксів у навчанні читання, національно-патріотичному вихованню через нестандартні уроки мови. Також обговорювалися питання здоров’язбереження, розвитку соціальних навичок дітей з ООП та підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах змішаного навчання.
Захід продемонстрував високий рівень зацікавленості здобувачів освіти у професійному зростанні та став підтвердженням, що сучасна педагогічна молодь – це активні дослідники, креативні практики та лідери змін у сфері освіти.





За матеріалами факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв