Неформальна освіта в період карантину

Викладачі кафедри прикладної психології та логопедії постійно заохочують здобувачів вищої освіти до участі у різноманітних семінарах, тренінгах, майстер-класах, воркшопах, адже неформальна освіта є одним із напрямів професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців, позитивно впливає на формування загальних і фахових компетентностей, дозволяє поглибити знання, удосконалити вміння й навички, формує особистість, викликає бажання навчатися впродовж усього життя, розвиває критичне мислення, дозволяє реалізовувати міждисциплінарний підхід до розв’язання різних професійних ситуацій.

Сьогодні, у розпал пандемії COVID-19, коли весь світ об’єднався задля підтримки одне одного, значна кількість освітніх ресурсів є безоплатними, що відкриває та збільшує можливості дистанційної участі здобувачів вищої освіти у неформальній освіті.

Тож, у межах своїх навчальних дисциплін викладачі кафедри прикладної психології та логопедії активно залучають студентів до неформальної освіти, пропонуючи корисні посилання. Так, за період карантину здобувачі вищої освіти долучилися до таких курсів та вебінарів, як-от: Розуміння розвитку дитини: від синапсу до суспільства (освітній ресурс https://www.coursera.org/), Контроль розуму: управління психічним здоров’ям протягом COVID-19 (освітній ресурс https://www.coursera.org/), Вступ до психології: Психологія навчання (освітній ресурс https://www.futurelearn.com/), Комплексна охорона здоров’я для дітей з вадами розвитку (освітній ресурс https://www.futurelearn.com/), Створення інклюзивного класу: підходи до підтримки учнів за допомогою SEND в області комп’ютерних технологій (освітній ресурс https://www.futurelearn.com/), Освіта для всіх: інвалідність, різноманітність та інклюзивність (освітній ресурс https://www.futurelearn.com/); Формула психологічної стійкості (Український інститут КПТ), Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення? (студія он-лайн освіти https://www.ed-era.com/), Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення? (студія он-лайн освіти https://www.ed-era.com/), Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами (освітній проект https://naurok.com.ua/), Як організувати ефективну логопедичну роботу в умовах дистанційного навчання (освітній проєкт https://naurok.com.ua/), Академічна доброчесність в університеті (проєкт https://vumonline.ua/), Відчуй: жестова мова для всіх (проєкт https://vumonline.ua/) та інших.

Крім того, успішне проходження навчальних курсів і вебінарів у межах певних навчальних дисциплін може бути враховане здобувачам вищої освіти згідно з порядком зарахування результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті, про що зазначено в Положенні про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті.

Наталя Цибуляк, доцент кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print