Новий крок у реалізації Темпус-проекту

17 лютого ц. р. на базі Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ відбулося засідання методичної ради університеті, на якому слухалося питання про впровадження навчальних модулів, розроблених у межах спільного європейського проекту Темпус-4 «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями», в навчальний процес Бердянського державного педагогічного університету. В обговоренні питання взяли участь проректор з науково-педагогічної роботи, доцент Ігор Рогозін, директори інститутів, декани факультетів, їхні заступники з навчальної роботи, завідувачі кафедр університету. Голова методичної ради, професор Наталя Сосницька вказала на значущість і перспективність упровадження навчальних дисциплін, розроблених міжнародним консорціумом, для підвищення якості підготовки фахівців освітньої сфери.

_DSC6414 _DSC6401

У доповіді директор Компетентнісного центру інклюзивної освіти професор Лариса Казанцева зазначила, що виконуючи зобов’язання перед Європейською Комісією (грантодавцем) та університетами-партнерами щодо імплементації Грантової Угоди, Бердянський державний педагогічний університет має широкі можливості використовувати навчально-методичні надбання міжнародного консорціуму. Крім того, вона звернула увагу присутніх на сучасне обладнання Компетентнісного центру інклюзивної освіти й закликала спільно використовувати ресурси центру щодо методичного супроводу інклюзивної освіти і педагогічної діяльності в умовах гетерогенного середовища різних типів навчальних закладів, організовувати на його базі онлайн-конференції, вебінари, круглі столи, психологічні й педагогічні майстерні для спільного розв’язання проблем гетерогенності, інклюзивної освіти тощо.

_DSC6394 _DSC6412

Координатор проекту в БДПУ професор Ольга Гуренко в своїй доповіді виклала логіку розробки навчальних модулів: каталог компетенцій – деталізовані карти компетенцій для порогового, базового й просунутого рівнів – навчальні модулі. Вона розкрила сутність тематичних кластерів для бакалаврату, магістратури, аспірантури; дала детальну характеристику навчальних модулів та окремих модульних елементів; ознайомила присутніх з електронним навчально-методичним ресурсом, розміщеним на загальному сайті Темпус-проекту.

Одностайним рішенням методична рада БДПУ затвердила навчальні модулі проекту Темпус-4 «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями», й ухвалила: відповідно до Грантової Угоди проекту та двосторонньої Угоди між Фондовим Університетом Хільдесхайм (бенефіціар) і БДПУ (співбенефіціар) факультетам та інститутам розглянути пропозиції Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ щодо упровадження навчальних модулів тематичного кластеру для бакалаврату, магістратури й аспірантури в навчальний процес БДПУ та внести корективи до варіативної частини робочих навчальних планів на 2016-17 н. р.

 «Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами
Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ)

 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print