11 травня 2021 року в рамках проведення Днів науки в Бердянському державному педагогічному університеті на факультеті психолого-педагогічної освіти на мистецтв відбулося засідання студентської наукової секції «Актуальні питання мистецько-педагогічної освіти», організоване кафедрою теорії та методики навчання мистецьких дисциплін, на якому були присутні понад 50 здобувачі вищої освіти денної та заочної форми навчання спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) (керівник секції – к.пед.н., ст. викладачка Юлія Тараненко, секретар – концертмейстерка Ольга Смолка).
Студенти в процесі доповідей, які проводилися в онлайн-форматі, демонстрували презентації, результати наукових досліджень та демонстрували творчі завдання. Після доповідей проводилося обговорення, студенти жваво ділилися своїми враженнями та думками, і деякі наукові теми викликали цілі дискусії.
По закінченню слухань відбулось студентське голосування, за результатами якого найкращою визначили доповідь «Значення ігрової діяльності в роботі дитячих хореографічних колективів» Ганни Тонкаль, здобувачки першого рівня вищої освіти 4 курсу. Наукова керівниця – канд. пед. наук., ст. викладачка Юлія Тараненко.
Наприкінці засідання викладачі кафедри підвели підсумки роботи наукових гуртків, зазначили найбільш активних студентів і спланували подальшу роботу задля активізації наукової студентської праці.
Після засідання наукової секції для здобувачів вищої освіти було проведено тренінг з теми: «Розвиток творчості засобами сучасного танцю», під час якого учасники наукового гуртка «Традиційні та інноваційні методи розвитку творчості в сучасному танці» під керівництвом к. пед. наук, ст. викладачки Юлії Тараненко презентували різні творчі вправи, які можна проводити з дітьми в процесі практичної діяльності не лише в закладах дошкільної, середньої освіти, а й у літніх таборах, у яких найближчим часом планують працювати наші студенти.
Вітаємо всіх учасників та їх керівників! Бажаємо натхнення, успіху та нових наукових ідей!
За матеріалами кафедри теорії та методики
навчання мистецьких дисциплін