Педагогічна практика – перший крок до професійної діяльності

Педагогічна практика здобувачів вищої освіти – один із важливих етапів процесу становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.

З 15 жовтня поточного навчального року на свою першу педагогічну практику стартували 25 здобувачів І рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта». Керівником практики, доцентом кафедри дошкільної освіти Тетяною Єськовою, було проведено настановчу конференцію, на якій майбутні практиканти ознайомилися з завданнями і змістом роботи, своїми правами і обов’язками, отримали зразки звітної документації. Базою для проходження педагогічної практики стали групи раннього віку закладів дошкільної освіти міста Бердянська.

За програмою практики перший тиждень – адаптаційно-ознайомлювальний, що дає можливість практикантам безпосередньо спостерігати роботу своїх старших колег – майстрів своєї справи, адже їх досвід роботи має неоціниме значення для формування особистості майбутнього педагога. Однак, уже з першого дня новоспечені фахівці стали хорошими помічниками вихователів, активно допомагаючи в усіх режимних процесах.

Професійне становлення вихователя – довготривалий процес, який починається від обрання професії до перших кроків самостійної роботи в закладі дошкільної освіти.

За І тиждень практики – море позитивних та яскравих вражень! Так тримати!

Юлія Семеняко,
к.п.н., старший викладач
кафедри дошкільної освіти ФДССО,
матеріали з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print