4 листопада 2020 року викладацький склад кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін спеціальності «Хореографія» провів онлайн зустріч на платформі Zoom з батьками здобувачів першого рівня вищої освіти.
Завідувачка кафедри Олена Мартиненко розповіла батькам про особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Вона зазначила, що навчальні заняття та консультації проводяться на платформі Zoom за розкладом, що публічно висвітлений на сайті БДПУ з ідентифікатором і кодом доступу до кожної конференції. Батькам було запропоновано подивитись на якість проведення освітнього процесу та відвідування здобувачами освіти відповідних занять. Акцент було зроблено на освітній платформі MOODLE, яка є офіційною для БДПУ і в якій висвітлюються результати опанування кожним здобувачем тієї чи іншої дисципліни.
У процесі спілкування гаранти освітніх програм «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» Юлія ТАРАНЕНКО та «Хореографія» Олена МАРТИНЕНКО ознайомили батьків з особливостями навчання та з кваліфікаціями, які отримають студенти по його закінченню. Крім того, були розкриті особливості наукової, творчої та організаційної роботи здобувачів вищої освіти.
Батькам у режимі демонстрації екрану було показано офіційний сайт Бердянського державного педагогічного університету (https://bdpu.org.ua/), сторінку кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін та електронну систему навчання MOODLE.
Також було запропоновано відвідати віртуальну екскурсію для ознайомлення з матеріально-технічною базою нашого закладу вищої освіти.
Куратори академічних груп мали можливість поспілкуватися з батьками, розповісти про успішність навчання кожного здобувача вищої освіти та відповісти на питання.
Викладачі зауважили на важливості навчання і на якісному отриманні професійних навичок задля конкурентоспроможності фахівця.
Загалом зустріч пройшла на досить позитивній ноті. Батьки були дуже вдячні науково-педагогічному колективу кафедри за надану можливість поспілкуватися і дізнатися про особливості дистанційного навчання і вийшли з пропозицією зробити такий досвід систематичним.
За матеріалами кафедри