Магістрант факультету ФМКТО Кирило Нетикша під керівництвом ст. викладача кафедри фізики, математики та методики навчання Кудінова М.В. опублікував свою першу наукову статтю щодо використання енерджайзер-вправ у підготовці майбутніх учителів математики. Його наукова робота «Активізація навчальної діяльності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах цифровізації вищої освіти» розкриває ефективність таких вправ задля підвищення залученості студентів до навчання в умовах дистанційного та змішаного підходів.
«Енерджайзери – це короткі динамічні вправи, які допомагають підтримувати активність та увагу протягом заняття» – пояснює Кирило. «Мною застосовано систему спеціальних математичних енерджайзерів, які не лише активізують мислення, але й мають у своїй основі важливі теоретичні концепції».
Дослідник вже отримав позитивні відгуки від колег, виступаючи на міжнародних та всеукраїнських конференціях (ХІ міжнародна наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи»; І Всеукраїнська наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю); Всеукраїнська наук.-практ. конф. «Формування професійної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах цифровізації вищої освіти»).
«Наступним кроком буде створення онлайн-бібліотеки математичних енерджайзерів для викладачів» – розповідає про плани Кирило. – «Важливо, щоб такі активні методи навчання стали частиною щоденної практики» – робить підсумок він.
За матеріалами кафедри фізики, математики
та методики навчання