Подорож сторінками сайту бібліотеки БДПУ

В умовах російської війни проти України та вимушеної евакуації для студентів Бердянського державного педагогічного університету дуже актуальною є проблема освітніх джерел, можливості вільного доступу до наукової та навчальної літератури, формування інформаційної компетентності, навичок пошуку потрібної літератури, орієнтації у світі освітніх платформ, віртуальних бібліотек та пошукових сайтів. Адже навички критичного мислення дадуть можливість майбутньому фахівцю обирати якісні джерела, перевіряти інформацію, протистояти океану фейків та маніпулятивних месиджів.

Тож, темою кураторської години для студентів 2 та 3 курсів гуманітарно-економічного факультету (куратори Антощак М.М. та Федорик Ю.В.) й стало обговорення процесу навчання в умовах сьогодення та тих можливостей, які їм може надати бібліотека нашого університету. Студенти мали можливість поспілкуватися із завідуючою відділом обслуговування бібліотеки Філон Іриною Михайлівною та провідним бібліотекарем Потапенко Галиною Володимирівною. Працівники бібліотеки у форматі живого спілкування ознайомили студентів з веб ресурсами, доступними для користування, провели онлайн екскурсію сторінками сайту. Відбулась віртуальна екскурсія комплексною рубрикою «Майбутньому фахівцю» та «Літературним гідом». «Подорожували» студенти від посилань на освітні платформи до віртуальних тематичних виставок, що, безперечно, є інформаційним забезпеченням освітнього процесу та розвитку особистості, впливовим фактором формування громадянської позиції загалом.

Отримана інформація є, безперечно, корисною для підготовки студентів до семінарських занять, написання курсових робіт, бакалаврських та магістерських досліджень. Співпрацю бібліотеки БДПУ та студентів гуманітарно-економічного факультету у такому форматі буде продовжено. На наступній зустрічі йтиметься про критичне мислення та формування навичок інформаційної гігієни, що є особливо актуальним під час війни.

За матеріалами гуманітарно-економічного факультету


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print