Виробнича практика є важливою складовою професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, адже саме вона забезпечує синтез теоретичних знань і практичного досвіду. 19 травня здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи 31ПО спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету відзвітували про успішне проходження виробничої практики в закладах загальної середньої освіти, яку здійснювали під керівництвом кандидатки педагогічних наук, доцентки, завідувачки кафедри педагогіки Крістіни Петрик та асистентки кафедри початкової освіти Тетяни Фатьянової.
Виробнича практика стала ключовим компонентом професійного становлення майбутніх учителів, сприяючи вдосконаленню педагогічних умінь, розвитку комунікативної компетентності, креативного мислення та формуванню професійної рефлексії, адже дала студентам змогу випробувати й адаптувати свої знання в умовах шкільної реальності.
Особливу увагу здобувачі вищої освіти приділяли плануванню та проведенню уроків, організації виховних заходів, а також пошуку власного стилю педагогічної взаємодії з молодшими школярами. Майбутні вчителі активно впроваджували інноваційні методи навчання, інтерактивні технології, цифрові освітні ресурси, а також елементи медіаосвіти. Такий підхід сприяв не лише підвищенню зацікавленості учнів, а й розвитку їхнього критичного мислення, самостійності та творчої активності.
Виробнича практика стала не лише важливим етапом професійного зростання студентів, а й яскравим прикладом ефективного поєднання теоретичної підготовки в університеті з практичною діяльністю в школі. Вона продемонструвала готовність майбутніх педагогів до роботи в умовах Нової української школи та підтвердила їхню мотивацію бути активними, компетентними й відкритими до змін учителями.






За матеріалами кафедр педагогіки та початкової освіти