Професійний розвиток науково-педагогічних працівників є одним із пріоритетів діяльності Бердянського державного педагогічного університету, оскільки передбачає безперервний процес набуття нових та вдосконалення раніше набутих фахових і загальних компетентностей. Це реалізується, зокрема, шляхом формальної та неформальної освіти, підвищення кваліфікації, стажування, самоосвіти тощо.
Так, 14 липня 2022 року доцентка Ірина Школа взяла участь у тренінгу “Tep Virtual Coffee break” від Британської Ради. Науковці українських вишів разом із іноземними колегами-викладачами Advanced HE провели плідні дискусії про сучасні стратегії вищої освіти, можливості дистанційного навчання під час війни та ресурсної підтримки. Особлива увага приділялася психологічній підтримці викладачів та студентів, які розкидані по різних містах і країнах.
У липні розпочалась робота над “Ukraine English Access Curriculum”, що впроваджується Регіональним відділенням із питань викладання англійської мови при Посольстві США в Україні. Доценти Ірина Школа і Богдана Салюк разом із колегами-викладачами програми Access з інших міст України та американською тренеркою Heather Tatton-Harris працюють над оптимізацією навчального плану для програми, довготривалими і короткотривалими цілями, наповненням його відповідним контентом.
Упродовж липня доцентка Богдана Салюк також була учасницею тренінгів із методики викладання англійської мови як іноземної: «Online Author’s Educational EL Courses: Developing, Conducting, Promotion» (тренерка – Людмила Тоцина) та «Song sat the EL» (тренерка – Оксана Ложнікова). Заходи проводилися за сприяння Регіонального відділення з питань викладання англійської мови при Посольстві США в Україні та були присвячені авторським онлайн курсам, їх розробці, проведенню, просуванню, а також використанню пісень як засобу навчання іноземним мовам.
Доцентка Ірина Шиманович мала можливість доєднатися до учасників триденної конференції “Teaching Teens Online” (модератор – Тамара Ілля), метою якої був збір коштів на потреби дітей в Україні. Сесії-тренінги проводилися автором книги “Understanding Teenagers in the ELT Classroom” і вчителем із багаторічним стажем Крісом Роландом. Він поділився своїми ідеями як найефективніше працювати онлайн, і показав безліч вправ, які безумовно будуть використовуватися викладачами на заняттях. А Ірина Максимова, сертифікована викладачка англійської мови (CELTA), провела відкритий урок для тисячі вчителів, поділилася секретами своєї діяльності та цінностями в роботі з підлітками. На сесії від представника Dinternal Education освітяни побачили частину записаного уроку з використанням діджитал компоненту підручника, а потім проаналізували його разом із спікером Геннадієм Білоусом.
Ірина Шиманович,
доцентка кафедри іноземних мов і методики викладання