Робота любить того, хто її поважає

Незабаром група студентів БДПУ знову відправиться на практику та кількамісячну роботу до Туреччини. Із організатором та невтомним натхненником цих корисних поїздок Галиною Казачковською мала розмову наша кореспондентка. Галина Володимирівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту готельного, курортного та туристичного сервісу факультету економіки та управління БДПУ.

Скільки років наш університет вже співпрацює з туристичними компаніями?

Бердянський державний педагогічній університет –  з 2012-го року, а Азовський регіональний інститут управління, який приєднався до університету і «турецькі контакти» якого ми принесли до університету, з 2009-го року.

Що дає студентам  стажування та робота в Туреччині?

Насамперед, дає дуже корисні професійні навички у спілкуванні з людьми, комунікаційні навички, які важливі в будь-якій професії: і для педагогів, і для економістів, і для менеджерів тому, що комунікації – це шлях до успіху в своїй професії. Для студентів, які навчаються туристичної спеціальності, це неоціненний досвід роботи в майбутній професії, це – можливість «помацати» цю професію, спробувати її зсередини, набути конкретних практичних навичок в обслуговуванні туристів. Окрім цього, це й можливість побачити нову країну, познайомитися з новими людьми, це можливість відкриття навіть несподіваних перспектив для тих, хто хоче пов'язати свою майбутню діяльність з туристичним бізнесом. Та й з`являється чудова нагода заробити гроші в нинішній, такій складній фінансовій ситуації, це дає можливість студентам-контрактникам самостійно оплачувати навчання, а не залежати від «батьківського спонсорства»…

Якими якостями повинні володіти студенти, щоб працювати в туристичному бізнесі?

Найперше: кожен повинен любити людей, бо в даній індустрії  любов до людей, повага до них –  це головна, обов'язкова умова, без якої неможливо працювати в сфері обслуговування, особливо в туристичному бізнесі. Крім цього, потрібно володіти комунікаційними навичками: вміти спілкуватися з людьми, вчитися вміти «Служити» людям з великої літери цього слова, тому що люди, які витрачають гроші на свій відпочинок, особливо в сучасному світі, коли дорого доводиться платити за відпочинок, люди хочуть за свої витрачені кошти отримати деколи навіть більше, ніж вони мають право з урахуванням сплаченої вартості путівки. Гості повинні бути завжди задоволеними, а їх задоволення залежить від того, наскільки представники компанії, в даному випадку туроператори, зуміли вкласти душу в це спілкування і зуміли відповісти на всі прохання, побажання туристів. Крім цього, повинні володіти знаннями мов: української, російської, англійської, турецької… Без хорошого, якісного володіння мовами неможливо повноцінно та якісно адаптуватися в дану професію. Важливі працездатність і працьовитість, бо професія це непроста, часто робочий день ненормований, тому потрібно всі свої зусилля акумулювати для того, щоб можна було на високому рівні виконувати робочі обов'язки. Це робота, а будь-яка робота любить людей, які люблять роботу, без любові до роботи, робота тебе теж любити не буде. І ще: це – високий рівень дисципліни та відповідальності за справу, яку роблять і відповідальність перед собою, університетом, перед компанією… Трансфермен – це обличчя компанії, бо саме він першим зустрічає гостей, і від того, наскільки ця особа добра, любляча, чуйна, яка все знає, комунікабельна, яка вміє говорити, доносити інформацію, залежить й успіх компанії.

Скільки студентів цього року відправиться до Туреччини?

Студентів БДПУ – трохи більше 60-и і близько 20 – наших випускників, які отримали в нас туристичні спеціальності, які їздили минулими роками і їм сподобалася ця робота, і вони в цьому році теж виявили бажання.

Чим цей рік відрізняється від попереднього?

Так, збільшенням кількості студентів, які їдуть – стільки студентів ми ще ніколи не відправляли. Відрізняється й тим, що ми уклали контракт з новою компанією – «Інтурист»- Thomas Cook. Це – одна з найбільших туристичних компаній у світі. Thomas Cook – це найстаріша в світі компанія, яку організував Томас Кук у Великобританії, людина легенда, яка організувала першу подорож із Лондона до Парижу, перші тури, першу туристичну компанію…  І саме вона є нашим цьогорічним партнером.  

Із Галиною Казачковською розмовляла Юлія Іванова,
студентка-практикантка «Університетського Слова»


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print