СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ В СТУДІЇ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ «ІНСАЙТ»

1 жовтня 2020 року асистентом кафедри прикладної психології та логопедії Марією ЗВЕРЯКОЮ  було підготовлено та проведено семінарське заняття на тему «Вимоги до психолога, який здійснює психокорекційні заходи» у студії творчого розвитку «Інсайт» із здобувачами вищої освіти 302 групи факультету ФДССО.

Відбулося дуже цікаве спілкування фахівців і здобувачів освіти стосовно аналізу основних компонентів  професійної готовності  до практичної корекційної діяльності:

• теоретичний компонент: основні принципи та методи  корекційної роботи;

• практичний компонент: опрацювання  корекційних методів і методик;

• особистісна готовність: психологічна готовність до корекційного впливу, аналіз особистісних якостей.

         Здобувачі вищої освіти  ознайомились із цікавим інструментом в роботі практичного психолога – метафоричними  асоціативними  картками. Марія Сергіївна  підкреслила, що метафоричні картки є дієвим інструментом самоаналізу, розвинення  образного мислення, можуть бути корисними в  актуалізації професійних смислів.

Унікальність семінарського заняття   полягала в тому, що проходив він в атмосфері студії творчого розвитку.  Здобувачі, за допомоги фахівців центру,  змогли розкритися як майбутні фахівці, відчути себе в ролі практичного психолога, отримати відповіді на  важливі для себе питання.

Під час заняття здобувачі освіти ознайомилися та опрацювали цікаві інструменти практичного психолога –   метафоричні картки, іграшки, ляльки. На власному досвіді  відчули, як метафоричні картки можуть полегшити соціальну взаємодію, розкрити творчий потенціал, допомогти отримати особистісний інсайт. Крім того, вони ознайомилися  з особливостями арт-терапії в роботі з дітьми, поглибили професійні знання  щодо оздоровчого та розвивального впливу мистецтва на особистість дитини, мали змогу відчути себе у ролі лялькотерапевта, ігротерапевта та зрозуміли, що сучасному психологу для ефективної діяльності необхідно володіння широким спектром  корекційних методик, а також  мати власне  розвинене образне й метафоричне мислення, інтуїцію, рефлексію.

Асистент кафедри прикладної психології та логопедії Марія ЗВЕРЯКА


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print