1 жовтня 2020 року асистентом кафедри прикладної психології та логопедії Марією ЗВЕРЯКОЮ було підготовлено та проведено семінарське заняття на тему «Вимоги до психолога, який здійснює психокорекційні заходи» у студії творчого розвитку «Інсайт» із здобувачами вищої освіти 302 групи факультету ФДССО.
Відбулося дуже цікаве спілкування фахівців і здобувачів освіти стосовно аналізу основних компонентів професійної готовності до практичної корекційної діяльності:
• теоретичний компонент: основні принципи та методи корекційної роботи;
• практичний компонент: опрацювання корекційних методів і методик;
• особистісна готовність: психологічна готовність до корекційного впливу, аналіз особистісних якостей.
Здобувачі вищої освіти ознайомились із цікавим інструментом в роботі практичного психолога – метафоричними асоціативними картками. Марія Сергіївна підкреслила, що метафоричні картки є дієвим інструментом самоаналізу, розвинення образного мислення, можуть бути корисними в актуалізації професійних смислів.
Унікальність семінарського заняття полягала в тому, що проходив він в атмосфері студії творчого розвитку. Здобувачі, за допомоги фахівців центру, змогли розкритися як майбутні фахівці, відчути себе в ролі практичного психолога, отримати відповіді на важливі для себе питання.
Під час заняття здобувачі освіти ознайомилися та опрацювали цікаві інструменти практичного психолога – метафоричні картки, іграшки, ляльки. На власному досвіді відчули, як метафоричні картки можуть полегшити соціальну взаємодію, розкрити творчий потенціал, допомогти отримати особистісний інсайт. Крім того, вони ознайомилися з особливостями арт-терапії в роботі з дітьми, поглибили професійні знання щодо оздоровчого та розвивального впливу мистецтва на особистість дитини, мали змогу відчути себе у ролі лялькотерапевта, ігротерапевта та зрозуміли, що сучасному психологу для ефективної діяльності необхідно володіння широким спектром корекційних методик, а також мати власне розвинене образне й метафоричне мислення, інтуїцію, рефлексію.
Асистент кафедри прикладної психології та логопедії Марія ЗВЕРЯКА