Сенсорна інтеграція в роботі логопеда та психолога: досвід ізраїльського фахівця

У ході вивчення освітньої компоненти «Сенсорна інтеграція в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» днями здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта» прослухали лекцію Свєти Ревіч – ерготерапевта, ВОТ, МА, керівниці та засновниці Центру сім’ї та дитини «Рамот» (Ізраїль).

У ході лекції розглянули актуальні питання сучасного розуміння теорії сенсорної інтеграції та її порушень, їх причини, індикатори для фахівця, торкнулись питання сенсорної дієти та основ сенсорно-інтегративної терапії.

Наостанок аналізували сенсорні ігри та вправи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими потребами в умовах сім’ї та на корекційних заняттях вчителя-логопеда та практичного психолога, а також наводили приклади їх застосування залежно від ситуації.

Після лекції здобувачі отримали завдання розробити комплекси ігор та вправ для стимуляції розвитку сенсомоторних функцій і захистити свої індивідуальні проєкти на практичному занятті.

Ганна Лопатіна,

доцент кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print