Шекспір, Велика Британія і академічне письмо

20 квітня у рамках Тижня іноземних мов відбулися три заходи, що так або інакше пов’язані з постаттю фундатора англійської літературної мови – Вільяма Шекспіра.

kinopoisk.ru

Так, день розпочався із поетичної вітальні «Загадка Вільяма Шекспіра» («Mystery of William Shakespeare», модератори – Оксана Халабузар, Богдана Салюк). Студенти факультету фізичного виховання читали улюблені сонети Шекспіра мовою оригіналу, інсценізували найвідоміші рядки трагедій драматурга – сцену на балконі з «Ромео і Джульєтти», монолог Гамлета, сцену бесіди Гамлета й Офелії, а також обговорювали цікаві факти з життя драматурга, історію створення його театру, перевіряли свої знання біографії і творчості письменника під час вікторин. Наприкінці заходу усі присутні мали змогу подивитися уривки із кращих екранізацій «Ромео і Джульєтти» англійською мовою.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA вікторина1 Шекспір3 вікторина2

Батьківщиною Шекспіра є Об’єднане Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, звідки англійська мова стала поширюватися світом. Тож, під час вікторини «Що ви знаєте про англомовні країни?» («What do you know about English-Speaking Countries», модератор – Олена Кондратьєва) студенти факультету фізико-математичної і технологічної освіти познайомилися з культурою та символами англомовних країн – Великої Британії, Сполучених Штатів Америки, Канади, Австралії.

академ.письмо академ.письмо2 Шекспір1 Шекспір2

Сучасний світ складно уявити без знання англійської мови, що є ознакою професіоналізму в будь-якій сфері ділових відносин. Зокрема, майстер-клас з академічного письма («English Academic Writing», модератор – Оксана Каліберда) покликаний вдосконалити навички написання та організації англомовної наукової статті у студентів Інституту філології та соціальних комунікацій спеціальності «Мова і література (англійська, болгарська)». Студенти детально розглянули компоненти даного виду академічного тексту на прикладі оригінальних наукових англомовних статей із сучасних періодичних видань, що входять до наукометричних баз. Запропоновані вправи на закріплення практичних навичок дозволили учасникам майстер-класу чітко визначати структурні компоненти англомовної наукової статті та інформаційну наповненість кожного з її підрозділів.

Тож, Тиждень іноземних мов продовжується!

Be modern and learn English!

«Університетське Слово»
(за матеріали та світлинами кафедри іноземних мов і
методики викладання)

 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print