Становлення української педагогічної думки XX століття

21 жовтня 2024 року в межах проведення тижня педагогіки на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету асистентка кафедри педагогіки Карина Коваль презентувала здобувачам вищої освіти екскурс становлення української педагогічної думки ХХ століття.

Розвиток української педагогіки має доволі глибоке коріння, яке сягає доби Київської Русі. Однак сьогодні величезного значення набувають саме концептуальні ідеї української педагогіки XX століття, які суттєво вплинули на сучасну освіту. Підходи, започатковані в цей період, знайшли своє творче застосування в освітньому процесі нової української школи.

Особливу увагу учасників онлайн заходу привернуло створення хмари слів відповідно до власних асоціацій з педагогікою ХХ століття. Здобувачі вищої освіти окреслили не лише позитивні аспекти розвитку педагогічної науки, але й відзначили негативний вплив на неї політичних, соціальних та економічних течій. Учасники заходу мали змогу ознайомитись з діяльністю видатних педагогів: Софії Русової, Антона Макаренка та Василя Сухомлинського, зокрема з тими їх концептуальними ідеями, які були враховані під час реформування національної системи освіти.

Отож, вивчення здобувачами педагогічної спадщини минулого неодмінно стане міцним підґрунтям для формування їхньої професійної майстерності. 

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь