Створення творчих проєктів – один із шляхів набуття професійних компетентностей майбутнього вчителя хореографії

Майбутній учитель хореографії має володіти значною кількістю професійних компетентностей, а саме: навичками створення хореографічних постановок, умінням застосовувати набуті знання в професійній діяльності та генерувати креативні ідеї.

Упродовж усього періоду навчання на освітньо-професійній програмі «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» здобувачі вищої освіти оволодівають компетентністю створення мистецьких проєктів. Цей досвід спонукав їх звернутися до відділу освіти Бердянської міської ради з пропозицією організації низки творчих проєктів, які підійматимуть актуальні теми сьогодення, спільно із закладами загальної середньої освіти. Перший проєкт має назву «Велика вишиванка». Він у підсумку завершиться відеофлешмобом до Дня вишиванки. Другий – «Зробимо Бердянськ найкращим, почнемо з чистоти» – пропонує звернути увагу на бережливе ставлення до навколишнього середовища (т. зв. плогінг-фітнес).

Загалом робота з учнями закладів загальної середньої освіти в позаурочний час, спільне проведення різноманітних мистецьких заходів має значний вплив на професійне становлення студентів. У них вже є досвід проведення шкільних, університетських та загальноміських заходів, таких як: «У ритмі азовського вальсу», «Свято вишиванки», екологічний проєкт «Збережемо Азов».

Наразі пропозиції студентів розглядаються відділом освіти з подальшим їх обговоренням на раді директорів закладів загальної середньої освіти. Сподіваємося, що освітяни підтримають ініціативу і нові мистецькі проєкти будуть реалізовані!

Поліна Валієва,

здобувачка 4 курсу спеціальності

014 Середня освіта (Хореографія)


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print