Талановиті та креативні!

19 червня 2025 року  відбулася підсумкова атестація здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) денної та заочної форм навчання. Підсумкова атестація здобувачів вищої освіти на час дії правового режиму воєнного стану проводилася дистанційно в синхронному режимі (режимі онлайн) у форматі відеоконференцій з обов’язковою відеофіксацією (повним записом), автентифікацією здобувачів вищої освіти.

Форма проведення підсумкової атестації – комбінована, тестування (теоретична частина) і відеозапис проведення уроку мистецтва в закладі загальної середньої освіти (практична частина).

Комплексний кваліфікаційний екзамен зі спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) мав комплексний характер та складався з двох компонентів: теоретичного та практично-творчого. Теоретичний компонент комплексного кваліфікаційного іспиту з психолого-педагогічної підготовки та теорії і методики навчання мистецтв у ЗЗСО  із застосуванням англійської мови у професійній сфері має на меті виявити рівень теоретичних знань з педагогіки, психології, методики проведення уроків курсу «Мистецтво» у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту за програмами НУШ, практичної граматики англійської мови.

Практично-творчий компонент комплексного кваліфікаційного іспиту – визначити рівень оволодіння практичних умінь – інструментальних, вокальних та диригентських навичок; інноваційних форм, прийомів, методів, технологій викладання курсу «Мистецтво» в ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту – майбутніх учителів музичного мистецтва та готовності їх до професійної діяльності.

Комісія у складі голови докторки педагогічних наук, професорки Стратан-Артишкової Тетяни Борисівни та членів комісії: доценток Олени Бузової, Анетти Омельченко, Ірини Школи та Оксани Дубрової підкреслила високий рівень підготовки здобувачів. Кожний бакалавр продемонстрував системність та усвідомленість знань, здатність до самостійної музично-педагогічної діяльності. Відео практичної частини показало володіння практичними навичками на високому професійному рівні при проведенні уроків мистецтва. Найбільш вдалими були відповіді Глазунової Ірини, Скиби Ганни, Сорокотяги Дар’ї, Буховець Богдана.  Голова комісії Тетяна Стратан – Артишкова в заключному слові підкреслила завдання для розвитку професіоналізму та творчого зростання: розуміння сучасних освітніх завдань та важливість національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Усі викладачі не прощаються з випускниками, а говорять: «До скорої зустрічі в магістратурі!».

Посилання для перегляду:

Бузова О.Д, Омельченко А.І, Ст


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print